“Greek testaurant at its best”
Anmeldelse av Amarantos

Amarantos
Vurdert som nr. 9 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 19. august 2021

Gårsdagens middag ble inntatt, bokstavelig talt, på "toppen" av Platanias, nærmere bestemt på Amarantos.
Fikk servert greske retter av ypperste kvalitet, bla kotsi ( mørere kjøtt ska man leita lenge etter) og kleftiko laget av hu mor sjøl. Denne restauranten anbefales på det varmeste, om man ønsker å oppleve det genuint greske.

Takk, trodlet

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Utsikten er fantastisk, som restauranten nyter godt av. Maten derimot var ikke imponerende.. hyggelig personell, men dårlig service mtp lang ventetid til tross for lite folk..

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, victoriariikola
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Restauranten ser litt kjedelig ut, men ta turen innom, det anbefales. Den har Platanias beste utsikt, og helt fortreffelig for å ta gode bilder eller bare memorere solnedgangen.

Vertskapet tar vel i mot deg, og setter pris på å ha deg som gjest. Mat er godt og smakfullt, og slettes ikke kostbart. Ta turen innom.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Stein2h
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av en hyggelig mann. Barna ville ha pizza, det sto ikke på menyen, men de kunne lage den pizzaen vi ville ha. De måtte bare ha 10-15min på å skaffe det de trengte.
Maren vi fikk servert var veldig god. "Dagens spesial" var blant annet "Kleftiko"? Lammekjøtt med bacon og grønnsaker. En lokal variant som smakte fortreffelig. Kjøttet smeltet på tungen. De andre bestilte gresk salat og kylling. De var også meget fornøyd.
Betjeningen var veldig hyggelige og imøtekommende. Og en utrolig god utsikt til solnedgangen.
Anbefaler plassen.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, hakon_jen
Anmeldt 13. juli 2019

Fantastisk hjemmelaget cretan greske mat, med beste utsikt i hele platanias og Chania .vin og raki er hjemmelaget .
Takk for en av beste kveld med familie min .
Hilsen
Johannes fra Stavanger

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, Athitakis Y

Reisende som så på Amarantos, så også på

Har du vært i Amarantos? Del dine erfaringer!