“Anbefales!”
Anmeldelse av Mama's Food

Mama's Food
Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Platanias
Anmeldt 1. september 2019

Utrolig koselig restaurant - med GOD mat til hyggelige priser. Og fantastisk personale - med glimt i øyet og artige kommentarer. Spesielt den kvinnelige kelneren - PowerGirl!

Takk, Lena K

Anmeldt 25. august 2019

En helt fantastisk plass med god mat og en kjempe atmosfære. Betjeningen er også helt fantastiske og gjør en kjempe jobb for at vi skal ha det bra.

Takk, Bodstei
Anmeldt 24. august 2019

Kjempefin restaurant med god mat og kjempeservice.det er også bra for barn der med leker i bakgården

Takk, bhenst
Anmeldt 20. august 2019

Anbefales! God og variert meny. Betjeningen er fantastisk. De gjør sitt ytterste for at vi skal få en god opplevelse og ha en hyggelig kveld.

Takk, spinningtiger
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Spiste sen middag her. Souvlaki med veldig god tzatziki. Hyggelig lokale og betjening. Liker at man kan se inn på kjøkkenet.

1  Takk, annsirin

Reisende som så på Mama's Food, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Mama's Food? Del dine erfaringer!