“Middag ”
Anmeldelse av Mama's Food

Mama's Food
Vurdert som nr. 9 av 163 Restauranter i Platanias
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Kjempe bra mat og service. God atmosfære og flinke servitører. Fin for barnefamilier. Masser av planter, blomster og fin musikk

Takk, 150eliset

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Både jeg og kona spiste biff, biffen var veldig vassette, kompakt og lite mør. Terningkast 3.
2 av de vi reiste med fikk lasagne som var kald og måtte sende tilbake for å få varmet opp maten.
Veldig høffelig betjening og bra lekeplass for barn inne i resturanten. Men mat var skuffende.
Alt i alt, terningkast 3.

Takk, 495steffenl
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste her 2 ganger, fantastisk service
og maten er også god.
Dette er en god restaurant til å ligge i hoved gaten.

Takk, t0rej_rnl
Anmeldt 1. september 2019

Utrolig koselig restaurant - med GOD mat til hyggelige priser. Og fantastisk personale - med glimt i øyet og artige kommentarer. Spesielt den kvinnelige kelneren - PowerGirl!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Lena K
Anmeldt 25. august 2019

En helt fantastisk plass med god mat og en kjempe atmosfære. Betjeningen er også helt fantastiske og gjør en kjempe jobb for at vi skal ha det bra.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bodstei

Reisende som så på Mama's Food, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Mama's Food? Del dine erfaringer!