“En herlig restaurant!!”
Anmeldelse av Apolafsi

Apolafsi
Vurdert som nr. 19 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 4. januar 2019

Nydelig mat! Herlige servitører og eiere! Her blir man virkelig ivaretatt som gjester! Anbefales på det varmeste! Perfekt beliggenhet mitt i hovedgaten i Platania.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Torilla701

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten befinner seg i 2. etg. I hovedgaten i Platanias. Stort utvalg av retter og servitører som gjør sitt ytterste for å tilfredsstille gjestene. Nydelig mat. Forholdsvis greie priser.

2  Takk, Jens L
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig servitører og fin atmosfære.

Mat til junior og drikke til voksne kom fort.

Så lot det vente på seg, etter en time etterlyste vi maten..

Da hadde de tydeligvis glemt å servere oss dette, da dette var varmet opp igjen..
Forretten kom da også sammen med hovedretten.

Medium stekt biff var grå tvers igjennom og glo varm..
Kleftikoen må de ha mistet alt saltet de hadde oppi..

Når vi skulle gå, virket ikke terminalen og den ene servitøren begynte å hisse seg opp.

Mens vi ventet lurte han på hva vi syntes om maten, vi svarte at det ikke var noe særlig.

Kontringen hans ble da, at vi ikke visste hva ting skulle smake, hvordan en medium stekt biff skal se ut.. osv osv..

Etter eks antall turer til Hellas, klarer jeg greit å forstå essensen i samtalen mellom, noen av de koselige servitørene og han som burde jobbet med noen som ikke innebærer menneskekontakt..

Hans siste kommentar var at kjøttet i Rethymno var av topp kvalitet og at vi ikke kunne forvente oss det her i Platanias..

Synd at en så fin start skulle ende i noe så fryktelig dårlig..

Kommer aldri til å besøke dette stedet igjen...

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 178jonasb
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Dette er en perle av en restaurant.Eda tok i mot oss som vi skulle vært kongeligevi var åtte stykker som bestilte forskjellige ting fra menyen,og alt var en innertier.Fra fisk til spareribs(som var så møre at kniven bare trengte et liite trykk,så var den gjennom).Ta turen til Apolafsi,dette er en restaurant som virkelig lever opp til forventningene om en matopplevelse.Betjeningen er topp

1  Takk, 322jonh
Anmeldt 28. august 2018

Meget god mat, rause porsjoner!! Flott service av alle. Gikk tilfeldig innom her, og det er vi glad for.Store porsjoner, du ville ønske det var plass til mer!!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, monanaas

Reisende som så på Apolafsi, så også på

Har du vært i Apolafsi? Del dine erfaringer!