“Middag”

Apolafsi
Vurdert som nr. 47 av 163 Restauranter i Platanias
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Nydelig å go mat.
En plass der vi følte oss velkommen.

Kan trykt anbefale denne plassen til andre.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Heggeveien

Anmeldt 11. august 2019

Maten var nydelig, koselig atmosfære i restauranten og betjeningen var kjempehyggelig. Porsjonene er store og maten kom raskt. Apolafsi er absolutt verdt et besøk. Vi kommer tilbake:)

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, JanBosseH
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, drikke og hyggelig betjening. I kveld var til sammen 12 stk. til sammen med familie og venner. Mye mat på tallerken.

1  Takk, MonaEmilie
Anmeldt 25. juli 2019

Fantastisk god mat og hyggelige ansatte med sans for humor. Blitt besøkt flere ganger disse to ukene :)

1  Takk, joachimvedaa
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

God mat og drikke, hyggelige servetører, fint sted å sitte. spagetti carbonaraen var noe av det beste jeg har spist
Pizzan var også veldig GOD. Vi var i kreta en uke å vi spist her 3 ganger. Noe av det beste jeg har spist. Det var utrolig hyggelig å være der. Anbefaler på det sterkeste å spise der.

1  Takk, Linda D

Reisende som så på Apolafsi, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Apolafsi? Del dine erfaringer!