“Suveren restaurant!”
Anmeldelse av Apolafsi

Apolafsi
Vurdert som nr. 22 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, og fantastisk vertskap! Kan absolutt anbefale denne restauranten!
Eda og hennes mann byr på supre måltider og strålende service. Kommer garantert tilbake!

2  Takk, 844ronnyj

Anmeldt 22. februar 2020

Har spist mange ganger på Apolafsi helt siden den åpnet .Eda, Gentjan og gjengen er et fantastisk vertskap. Anbefales på det varmeste. De serverer god mat og drikke og tar vare på gjestene sine

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, IvarEdinD
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat og hyggelig service. Blir alltid godt mottatt når vi kommer og all mat vi har prøvd har alltid smakt fortreffelig. God og hyggelig stemning

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, BirtheNesslinB
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Nydelig å go mat.
En plass der vi følte oss velkommen.

Kan trykt anbefale denne plassen til andre.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Heggeveien
Anmeldt 11. august 2019

Maten var nydelig, koselig atmosfære i restauranten og betjeningen var kjempehyggelig. Porsjonene er store og maten kom raskt. Apolafsi er absolutt verdt et besøk. Vi kommer tilbake:)

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, JanBosseH

Reisende som så på Apolafsi, så også på

Har du vært i Apolafsi? Del dine erfaringer!