“Fantastisk bra ”
Anmeldelse av Vefi’s

Vefi’s
Vurdert som nr. 8 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig bra mat og fantastisk god service av to alltid smilende søstre. Alltid en glede å besøke dem. Alt det de klarer å trylle fram fra sitt kjøkken er utrolig.

Takk, 150eliset

Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Dumpa innom her til lunch ved ankomst Santa Helena, og traff blink på første forsøk! Beste salatane vi har fått. Den greske salaten var utruleg frisk og smakfull, og cæsarsalaten like så. Rause porsjonar til greie prisar. Ungdommen har ete kyllingnuggets, pizza og burger - alt til topp karakter. Og deira absolutte favoritt er karamell-isen som følger rekninga:) Anbefaler også juicane der. Triveleg personale er der også.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 630bentef
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Trivelig restaurant/ kafe. Spiste gyros i pita, og den var veldig god. Må tilbake og spise her igjen før vi drar. Fine priser og hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
3  Takk, annsirin
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Store porsjoner, ferske råvarer og oppmerksomme og hyggelige servitører. Gyros’en hadde saftig og nydelig svinekjøtt, moussaka’en er den beste jeg har smakt på Platanias og pita-brødet var hjemmelaget og helt nydelig. Prisnivået litt lavere enn andre steder på Main Street. Terningkast 6 fra to voksne og 3 ungdommer! Anbefales:)

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 463mayh
Anmeldt 15. juli 2019

Har du lyst på topp Gyros, da går du hit.
Et flott sted med hyggelig betjening, god mat, og en rolig, fin atmosfære.
Dette er en skjult perle. som mange ikke legger merke til, og bare går forbi.
Vi har spist Gyros, lammekoteletter, kylling osv. og var like fornøyd hver gang.
Store porsjoner, og er du heldig, får du nylaget appelsin/sitron-kake,
Prisnivå litt under gjennomsnitt, når en tar hensyn til porsjons-størrelsen.
Flott familiedrevet sted.
Absolutt et sted vi kommer tilbake til
Anbefales

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Sthafred

Reisende som så på Vefi’s, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Vefi’s? Del dine erfaringer!