“Nei takk.”
Anmeldelse av Poseidonio

Poseidonio
Vurdert som nr. 85 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 24. juli 2021

Ventetid på forretter …. 45min. Hovedretter over 1 time ….. over 1 time på vanlige kebab ….. ikkje den værste eg har spist men like bra kunne bestille meg noe i fast food for 3 eur. Få etter 5 min

Takk, PiotrP3851

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot av betjeningen på dette stedet som ligger fint til I Platanias, se om du får deg et bord i 3 etasje med utsikt over sjøen, der er det nydelig. Menyen består av de fleste tradisjonelle greske retter og prisene er upåklagelig. Vi fikk bestilt raskt og det tok ikke lang tid før maten var på bordet. Jeg koste meg med kleftiko, ellers var det burgers på menyen. Det smakte fortreffelig, og vi hadde en hyggelig kveld. Anbefales.

Takk, 474terjeg
Anmeldt 28. august 2019

Sentralt beliggende restaurant over 3 etasjer med mulig sjøutsikt. Noe gatestøy. Velsmakende mat i store porsjoner og bra vinutvalg. Veldig hyggelig betjening med god service. Kan absolutt anbefales.

Takk, Kaj Elkjær K
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Skittent bord etter foregående gjester. Ble ikke ryddet. Maten smakte bra, litt stresset urutinert personale.
Maten veier opp for terning 2.

Takk, 157stigh
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, men vi gikk da vi ikke hadde fått bestilt mat eller drikke etter 20 minutters venting.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, MayNHei

Reisende som så på Poseidonio, så også på

Har du vært i Poseidonio? Del dine erfaringer!