“God mat og hyggelig vertskap!”
Anmeldelse av 50 Shades of Grill

50 Shades of Grill
Vurdert som nr. 18 av 162 Restauranter i Platanias
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig vertskap! Koselig sted, med litt havutsikt. Gjennomsnittlig på pris. Grei opplevelse, men drar nok ikke tilbake då det finnes bedre restauranter i nærheten.

Takk, carolinekringstad

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig vertskap og god mat, litt lite oppfølging av drikkevarer trekker litt ned. Rimelig og god mat

Ble tatt godt vare på til å begynne med deretter dabbet det litt av dessverre.

Havutsikt under tvil, men det er mulig å se havet ja

1  Takk, Gladmat1
Anmeldt 28. juli 2020

Meget hyggelige servitører og ble vartet opp med deilig gresk mat. Eieren selv kom og serverte, slo av en prat og spanderte en god Raki, vi delte en skål sammen på Gresk vis. Kommer gjerne hit igjen!

Takk, 944elisabetht
Anmeldt 23. november 2019

Vi var tre voksne og to barn på ferie.
Vi spiste flere kvelder på denne restauranten.
Veldig god mat, koselig restaurant og superhyggelig personale. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Turist_jaha
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Vår første kveld i Platanias, 6 voksne. Vi fikk rask og nydelig mat. Vi ble overrasket over hvor mørt kjøttet i Souvlakien var. Rødvin 1 liter var god og godt temperert. En veldig hyggelig ungdom driver stedet ved litt hjelp av sin far. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnitaIversen

Reisende som så på 50 Shades of Grill, så også på

Har du vært i 50 Shades of Grill? Del dine erfaringer!