“Middag ”

Vurdert som nr. 4 av 151 Restauranter i Platanias
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

En av de beste restaurantene i Platanias. Vi spiste pasta carbonara, souvlaki, salat og pepper stek. Alle var meget fornøyde med maten. Den lange ventetiden før man får maten trekker litt ned.

Takk, Sporty M

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Har kun positive ord å komme med av denne restauranten. Upåklagelig service, fantastisk god mat (vi spiste pasta med reker, lam og sjokoladefondant til dessert) og drakk husets hvitvin. Lokalet er moderne og fint, rent toalett, oppmerksomme kelnere som hele tiden passer på at glasset ditt er fylt og at du har det du trenger. Hit skal vi absolutt dra igjen!

Takk, Marte O
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Mat og service holder høy internasjonal klasse. Prisnivået er nesten det doble av ellers på Kreta. Servicen er upåklagelig, det var imidlertid fullt hus da vi var der, så vi ventet en time på maten.
Ikke typisk gresk, og som nevnt mye dyrere.

Takk, Veronica O
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Noe av den beste maten vi har spist i Platanias! Utmerket service og mye godt på menyen. Vi spiste Chateaubriand for to, og den var rett og slett himmelsk!

Takk, Tina T
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Dette var en meget bra restaurant :)
Service var suveren, Rask og meget bra service. God mat og god atmosfære. Er dere på ferie hær, prøv denne plassen.

Takk, Kristoffer R

Reisende som så på Symposium, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Symposium? Del dine erfaringer!