“Fantastisk restaurant.”

Vurdert som nr. 4 av 150 Restauranter i Platanias
God for: Spesielle anledninger, Store grupper, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Symposium er mer enn ett spisested. I tillegg til nydelig mat er det en deilig atmosfære og vennlige og flinke ansatte. Vi anbefaler Symposium på det varmeste. Vi rett og slett elsker stedet. Takk for enda en vellykket kveld hos dere med nydelig spareribs!!

Takk, Longbeach1962

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

En av de beste restaurantene i Platanias. Vi spiste pasta carbonara, souvlaki, salat og pepper stek. Alle var meget fornøyde med maten. Den lange ventetiden før man får maten trekker litt ned.

Takk, sportym612
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Har kun positive ord å komme med av denne restauranten. Upåklagelig service, fantastisk god mat (vi spiste pasta med reker, lam og sjokoladefondant til dessert) og drakk husets hvitvin. Lokalet er moderne og fint, rent toalett, oppmerksomme kelnere som hele tiden passer på at glasset ditt er fylt og at du har det du trenger. Hit skal vi absolutt dra igjen!

Takk, marteo2016
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Mat og service holder høy internasjonal klasse. Prisnivået er nesten det doble av ellers på Kreta. Servicen er upåklagelig, det var imidlertid fullt hus da vi var der, så vi ventet en time på maten.
Ikke typisk gresk, og som nevnt mye dyrere.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Veronica O
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Noe av den beste maten vi har spist i Platanias! Utmerket service og mye godt på menyen. Vi spiste Chateaubriand for to, og den var rett og slett himmelsk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Tina T

Reisende som så på Symposium, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Symposium? Del dine erfaringer!