“Verdt et bedøk”

Vurdert som nr. 3 av 163 Restauranter i Platanias
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig bra mat og service! Greit å komme til en restaurant som ikke bare har klassisk gresk mat! + for irish cofee med irsk whiskey!

Takk, stikka62

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fantastisk middag. Forrett med mango, melon og serranoskinke var den beste jeg noensinne har smakt. Til hovedrett hadde vi chateau briand. Dette er det beste jeg noensinne har smakt. Skal du ha et fantastisk måltid så bare MÅ !! du besøke dette stedet.

Takk, trineo677
Anmeldt 4 uker siden

Min kone og jeg tar alltid turen til Symphosium når vi er på Kreta. God service, fantastisk mat og god stemning. Denne gang spiste vi Stifado og med godt mørt kjøtt var dette fantastisk måltid.

Takk, Bereist17
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Vi tok en tur til Symposium for å spise middag , vi var heldige og fikk bord uten å ha bestilt . Stedet er godt besøkt så det anbefales å bestille bord . Vi bestilte Blåskjell til forrett, og grillet laks som hovedrett
Dette var kjempe godt og flott tilberedt på tallerkenen. Prisene er moderate og de yter god service.

Takk, Jarle C K
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Spiste en nydelig middag her, spareribs, pasta carbonara og pannekaker for barna. Veldig bra mat. Fikk også servert nystekte rundstykke servert varme og heimelaget chilliesmør til forrett på huset som var veldig godt. Beste resturanten vi besøkte i Platanias.

Takk, 495steffenl

Reisende som så på Symposium, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Symposium? Del dine erfaringer!