“Nydelig atmosfære, rent, stilfullt,”
Anmeldelse av Symposium

Symposium
Vurdert som nr. 7 av 155 Restauranter i Platanias
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig atmosfære, rent, stilfullt, nydelig mat, store porsjoner, hyggelig betjening, husets rødvin er i ypperste klasse. Garantert at vi går tilbake hit. Beste spisestedet så langt i Platanias. Terningskasto 6

2  Takk, heisommerferie

Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Meget god mat, god service og god vin. Kommer gjerne igjen. Greie priser ift maten og passer for en hver.

Takk, 23andersv
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. God og smakfull mat. Jeg spiste lam. Vi fikk liten dessert gratis. Mørk sjokolade med noe krem rundt. kjempe godt!

1  Takk, 29synn_vel
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Første besøk var servicen upåklagelig og maten veldig god. Vi spiste chateaubriand og og en kyllingrett med pasta. Andre besøk spiste vi den samme kyllingretten, samt svinekotelett og spareribs. Denne dagen var dessverre maten alt for lenge stekt og veldig tørr. Skinnet på kyllingen var stram og brent. I tillegg gikk alt veldig sent. Det var en bursdagsfeiring på et nabobord som fikk all oppmerksomhet, og vårt selskap kom tydelig i «andre rekke». Den følelsen er jo ikke god. På en god dag, kan restauranten anbefales, men hvordan være sikker på at dagen er god?

1  Takk, ullas_rumv
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Dette er bare en plass man må spise hvis man er opptatt av nydelige smaksopplevelser i kombinasjon med nydelig vin. Vi var et selskap på 6 som feiret 50årsdag- 5retters meny, helt fantastisk. Veldig trivelig personale med glimt i øye, kunnskapsrik og oppmerksom- vi kommer tilbake

1  Takk, AnitaIversen

Reisende som så på Symposium, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Symposium? Del dine erfaringer!