“Best biff ever, kostbart”
Anmeldelse av Symposium

Symposium
Vurdert som nr. 13 av 162 Restauranter i Platanias
God for: Familier med barn, Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Beste entrecote og biff noensinne. Perfect biff, nydelig husets vin og alt var veldig bra. Noe stiv pris på maten, men husets vin til 13 Euro er godkjent

1  Takk, Gladmat1

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. God service! Koselig sted, fremstår nytt med vakre blomster. Hygienisk med corona restriksjoner. Kan anbefales videre, vi kommer tilbake!

Takk, carolinekringstad
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig atmosfære, rent, stilfullt, nydelig mat, store porsjoner, hyggelig betjening, husets rødvin er i ypperste klasse. Garantert at vi går tilbake hit. Beste spisestedet så langt i Platanias. Terningskasto 6

2  Takk, heisommerferie
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Meget god mat, god service og god vin. Kommer gjerne igjen. Greie priser ift maten og passer for en hver.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 23andersv
Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. God og smakfull mat. Jeg spiste lam. Vi fikk liten dessert gratis. Mørk sjokolade med noe krem rundt. kjempe godt!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 29synn_vel

Reisende som så på Symposium, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Symposium? Del dine erfaringer!