“Anbefaler på det sterkeste ”
Anmeldelse av Symposium

Symposium
Vurdert som nr. 13 av 162 Restauranter i Platanias
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Dette var veldig bra. Må være en av de beste restaurantene i området. Meget god mat og trivelige ansatte. Tydelig at dette er en populær restaurant. Synd vi ikke oppdaget dette stedet tidligere turer. Vi kommer tilbake!

Takk, Gullfuglen

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Norske priser på maten, men over norsk kvalitet! Virkelig verdt pengene! Vårt beste måltid her. Ta en tur innom.

Takk, sophiejahren
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Beste entrecote og biff noensinne. Perfect biff, nydelig husets vin og alt var veldig bra. Noe stiv pris på maten, men husets vin til 13 Euro er godkjent

1  Takk, Gladmat1
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. God service! Koselig sted, fremstår nytt med vakre blomster. Hygienisk med corona restriksjoner. Kan anbefales videre, vi kommer tilbake!

Takk, carolinekringstad
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig atmosfære, rent, stilfullt, nydelig mat, store porsjoner, hyggelig betjening, husets rødvin er i ypperste klasse. Garantert at vi går tilbake hit. Beste spisestedet så langt i Platanias. Terningskasto 6

2  Takk, heisommerferie

Reisende som så på Symposium, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Symposium? Del dine erfaringer!