“Fin utsikt”

Vurdert som nr. 8 av 163 Restauranter i Platanias
God for: Spesielle anledninger, Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 7. september 2019

Dårlig kjøkken som lever av utsikten . Anbefaler ikke denne restauranten da det er mye bedre og billigere mat ned i platanias.

Dato for besøk: september 2019
Takk, HeidiETO

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde ikke hørt om Cosmos før vi tilfeldigvis kom over et innlegg om platanias hvor restauranten var nevnt. Angrer ikke på at vi bestilte bord her! Beste utsikten over solnedgangen og byen, og fantastisk mat. Kelnerene oset av profesjonalitet og vi ble vel ivaretatt fra vi kom til vi gikk. Det finnes en restaurant like bortenfor som "alle" har hørt om, og vi ble også anbefalt den, men hvis vi måtte ha valgt ville vi gått på Cosmos igjen, nettopp på grunn av kvaliteten på maten, service og utsikt!

Takk, Turtelduene
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Dro hit etter anbefaling fra venner. Bestilte bord og var ute i god tid. Fant fram ved hjelp av Google maps. Dette er det høyeste punktet på høyden i Platanias sentrum. Fantastisk utsikt, anbefaler å sitte her gjennom hele solnedgangen. Nydelig mat og fantastisk ganache til dessert.

Takk, annsirin
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære, meget god service og god mat. Vi spiste forskjellige retter, god rødvin og alt var godt. Greie priser. Vi var kjempe fornøyde

Takk, 401janeriks
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

En helt grei resturant som nok nyter gode av plasseringen. Har smakt bedre mat, men helt grei mat. Utsikten var jo upåklagelig.

Takk, egilburk

Reisende som så på Cosmos, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i Cosmos? Del dine erfaringer!