“Anbefales!!”

Vurdert som nr. 8 av 163 Restauranter i Platanias
God for: Spesielle anledninger, Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2021

Fantastisk mat, utrolig gode drinker, veldig hyggelige profesjonelle ansatte og vakker utsikt. Vi vil tilbake!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Vilde B

Anmeldt 21. august 2020

Gourmet måltid til en forholdsvis billig sum, veldig hyggelig servitører og en fantastisk utsikt utover Platanias.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Monica3112
Anmeldt 5. august 2020

Anbefales på det sterkeste, da både utsikten er nydelig og servitørene var utrolig behagelige. Maten vi fikk servert var altfor god! Jeg bestilte kremet pasta med kylling og spinat, mmm

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, victoriiahansen
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Hadde lese om Cosmos på Tripadvisor, og sett plasseringa når vi køyrde forbi med buss, og fann ut at denne plassen ville vi forsøke! Det var roleg og ganske tidleg kveld då vår familie på to vaksne og tre tenåringar kom, og vi vart tekne i mot som kongar. Rakk akkurat å få drikka servert i tide til å knipse solnedgangen, så perfekt timing! Utsikta er fenomenal, og servicen var særdeles god under heile måltidet, trass i at det fylte seg opp rundt oss etter kvart. Vi åt litt forskjellig; pasta, burger, kylling; og alt var smakfult og delikat. Litt varierande størrelse på porsjonane, nokre av hovudrettane kunne med fordel vore mindre, men slik er det mange plassar... Dessertmenyen var begrensa, men kva gjer vel det når det er så utsøkt det som er der. Både den kvite og den mørke sjokoladevarianten var farleg god! Så topp karakter frå oss fem, vi kjem gjerne igjen!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 630bentef
Anmeldt 7. september 2019

Dårlig kjøkken som lever av utsikten . Anbefaler ikke denne restauranten da det er mye bedre og billigere mat ned i platanias.

Dato for besøk: september 2019
Takk, HeidiETO

Reisende som så på Cosmos, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Cosmos? Del dine erfaringer!