“Fredagskveld”

Prisklasse: kr 176 - kr 294
God for: Vakker utsikt, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. juni 2023 via mobile enheter

Kald mat. Ikke som forventet.
Betjeningen var lite til stedet.
Fin utsikt, men det betyr lite når resten ikke svarte til forventningene.

Takk, harrysM1848RS
Alexia Grammatopoulou, Γενικός Διευθυντής på Cosmos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2023

Hello Harry 🥳

As the waiter informed you the steak is resting always after cooking for 5-7 minutes so it is logic to lose temprature.

This is just a global way of cooking a steak.

See you next year

🫶

Anmeldt 10. juni 2023

Fantastisk flott restaurant. Nydelig mat,atmosfære og utsikt. Vi var 9 stk og alle var strålende fornøyd med maten. Servitøren kunne også mye om vin. Bør bestilles bord,da det var full restaurant.

Takk, 982janitas
Anmeldt 7. juni 2023 via mobile enheter

Vi var 10 voksne alle var fornøyd med maten, meget fin utsikt, super service og alle var fornøyd med maten sin, både pasta og biff.

Takk, rowiik
Anmeldt 20. mai 2023 via mobile enheter

Vi hadde bord kl 2000 en kveld i mai, og ble møtt av fantastisk trivelig personale i et rolig og behagelig lokale. Vi bestilte brød og tzatziki, stifado og lam - HELT nydelig mat og imøtekommende og vennlig betjening. Vi fikk stadig fylt vannglassene våre og spørsmål om hvordan maten smakte kom én gang; det var med andre ord behagelig personale som virket trygge og kjente sin «besøkelsestid» ved bordene. Sellerirotpureen som kom med både stifadoen og lammeretten var noe av det beste jeg har smakt! Kjøttet var mørt og smakfullt, og tilbehøret var perfekt! Cosmos anbefales på det varmeste, nydelig mat, fantastisk utsikt og dyktige og hyggelige servitører gjorde denne kvelden til feriens beste! Jeg kommer mer enn gjerne igjen!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Livsve
Anmeldt 13. august 2022 via mobile enheter

Denne restauranten levde opp til alle forventninger.
Maten var fantastisk, utsikten var fantastisk, og servicen vi fikk var eksepsjonell.

Vinen jeg fikk anbefalt av en av kelnerne passet utmerket til biffen jeg bestilte.
Dem har også spennende øl å by på her.

Vis du er ute etter en romantisk og avslappende atmosfære hvor du virkelig vil nyte, så anbefaler jeg virkelig denne restauranten.

Etter min mening den aller beste restauranten i område.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Nicolas J

Reisende som så på Cosmos, så også på

Har du vært i Cosmos? Del dine erfaringer!