“En nytelse bare å være her”
Anmeldelse av Kyano Beach Restaurant

Kyano Beach Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 162 Restauranter i Platanias
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Beste restaurant i Platanias, her får vi den beste service og den beste maten. Vakker utsikt mot havet, de som jobber her er bare til å spise opp :)

Takk, Ankiapp

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig atmosfære. Fantastisk service. Velsmakende mat. På stranden anbefales limonaden på det sterkeste. Foruten er drinkene helt magiske. Jeg er her hvert år, og opp til flere ganger i uken når jeg først er her. Har ikke lenger telling på hvor mange ganger jeg har vært her siden første gang i 2018.

Takk, Kristine H
Anmeldt 11. oktober 2019

Kjempe god mat her selv og prisen var litt stivere den de andre plassene.
Uten tvil verd å reise hit å få ett bedre måltid. Kelner og service helt topp!!!
Her har de også masse god kunnskap om vin og hva så går sammen med hva.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, MrNorway
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Fikk anbefalt lamb in oven og beef in oven men det var ikke som forventet. Grå kjedelig beef og lammet var visst ikke noe særlig det heller.

Dato for besøk: september 2019
3  Takk, noRakiforme
Anmeldt 4. september 2019

Her gikk vi flere kvelder for middag. Betjeningen kjente folk igjen og var svært hyggelige. Maten var god og utsikten fenomenal. Fin lunge å spise en avslappet middag på.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, sirkri

Reisende som så på Kyano Beach Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Kyano Beach Restaurant? Del dine erfaringer!