“Perfekt 👌”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Utsikt, vertskap, mat og drikke var perfekt!! Vi storkoste oss fra start til slutt! Absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: september 2019
Takk, ostisene

Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og betjening. Og utsikten toppet det heleVi har besøkt dette stedet siden 2004, må ha det med oss hvert år, det er høydepunktet for oss. Solnedgangen er også noe å få med seg

Dato for besøk: september 2019
Takk, Gulli B
Anmeldt 12. august 2019

Kjempekoselig sted, med nydelig utsikt utover Agia Marina og videre mot Chania. God mat, og hyggelige folk som jobber her.

Dato for besøk: august 2019
Takk, tommyv806
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Må alltid opp på Vigli når vi er på Kreta. Minst to ganger. Fantastisk utsikt, verd å få med seg solnedgangen. Maten er meget god og familien som driver restauranten er utrolig koselige mennesker. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KarstenA1
Anmeldt 22. juli 2019

Fast innslag på vår runde i Platanias. Sist spiste vi biff som var meget god. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, hegbom

Reisende som så på Vigli Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Vigli Restaurant? Del dine erfaringer!