Menia Beach Hotel
Sonio Beach Apartments(Platanias)(Mye for pengene!)
Indigo Mare(Platanias)
Blue Dome Hotel(Platanias)
Besparingsvarsel! 21 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 21 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 266 per natt.

• Gratis parkering
Chryssana Beach Hotel(Kolymbari)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 36 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 36 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 138 per natt.

Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 199 per natt.

Ermis Suites(Platanias)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 101 per natt.

Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales. Hotellet ligger skjermet for trafikk, slik at man slipper å bekymre seg for dette når man har små barn. Fint uteområde med basseng for små og store. Og stranda finner man ca 25 meter fra bassengområdet.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Håkon G
Anmeldt 8. august 2017

Vi var for tredje gang på ferie i Platanias, og bodde på samme hotell. Vi trives veldig godt på dette hotellet pga beliggenhet og hotellområdet. Veldig greie solingsplasser utenfor hotellet. Men irriterende at noen reserverer solsenger selv om det står oppslag der om at det ikke er lov. I år var det en stor forbedring når det gjelder seng. det var blitt overmadrasser og sengtepper. For noen som sliter med rygg og skuldre, var det fantastisk at det var overmadrass så ikke sengen ble så hard. Hotellet er rent både i leilighetene og fellesområdene. de har fornyet restauranten sin betydelig. det er oppusset siden sist vi var der og var blitt en del dyrere enn sist vi var der. veldig god frokost, og maten ellers var også god. vi hadde noen gode matopplevelser i restauranten på hotellet, og noen ikke helt gode. Skulle ønske vi kunne få rene hånduker oftere, minst annen hver dag, men helst hver dag. Er et stille og rolig område, ingen støy fra nærliggende hotell/restauranter og trafikk. liten matbutikk rett utenfor hotellet.

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
1  Takk, Lisbeth R
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Flott hotell med bra beliggenhet på stranden. Hyggelige ansatte og bra rengjøring.
Umulig å få ligge ved bassenget siden andre gjester reserverer solsenger, men trivdes best på stranden uansett.
Ligger en liten matbutikk rett utenfor hotellet hvor man får kjøpt det viktigste og kort vei til bussholdeplass og generelle servicetilbud.
Hotellrestauranten var så som så i forhold til pris og kvalitet på mat...
Generelt sett får man mye for pengene om man velger dette hotellet. Vi var en familie på 11 stk fra alder 3,5 til 70 og alle var stort sett veldig fornøyde

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

2 voksne og 2 barn. Barnesengen vi fikk luktet røyk. Vi måtte nesten hver gang vi fikk nye håndklær bytte dem pga røyklukt. Forøvrig grei standard, hyggelig personale, god rengjøring, fint bassengområde, bortsett fra barneskliene som lå i solen hele dagen og ble glovarme, og svært kort vei til stranden. Restauranten leverte ujevnt, både mat og drinker.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, beiermac
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger fint plassert få meter fra stranden, godt bort fra støy fra biler og utesteder. Det har to basseng som dekker behov for gjestene. Gratis solsenger ved basseng og strand. Men det kunne vært flere tilgjengelig. Vi reiste med familie på fem. Hadde en helt grei leilighet med oppholdsrom, to soverom og to bad. Kjøkkenkrok med to kokeplater. Kunne vært noe bedre utstyrt kjøkken, men det dekker behov for enkel tilberedning. Bra renhold og mulighet for å kjøpe mat på restaurant på hotell. Ellers så er det en liten butikk rett på utsiden av hotellet som har det meste du har behov for. Restauranter i fleng i gåavstand alt fra 2-15 min. Anbefales til både barnefamilier og andre som ønsker en rolig ferie uten alt for mye støy.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Frode A