“Bra Hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 1 side til!
Menia Beach Hotel
Nr. 13 av 68 hoteller i Platanias
Anmeldt 30 september 2017 via mobile enheter

Bra hotell, super betjening, gode priser, familievennlig og gratis WiFi, safe, aircondition, solstoler både på stranda å med basseng. Trekker ei stjerne pga bada er små og dusjen enda mindre.
Maten på hotellresturangen er god, gode priser.

Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, Vegard Øvstegår... B

Anmeldt 26 august 2017 via mobile enheter

Et flott hotel med meget hyggelig betjening. Vi (2 voksne og 2 små barn) bodde en uke i en leilighet med kjøkken/stue, to soverom og to bad. God frokost, fine basseng, 15 meter til stranda, butikk og lekeland rett foran hotellet. Bra beliggenhet, ligger litt unna hovedveien slik at man slipper trafikkstøy. Gratis wi-fi, safe, air-condition og solsenger (basseng og på stranden). Badene trenger oppgradering, de var ikke særlig innbydende. Bra generell renhold, men hele familien ble på natterstid "spist opp" av noe som mest sannsynlig er veggdyr. Nedfrysing og koking av klær og kofferter samt mange bitemerker/stikk på kroppen gjør at karakter går fra 5 til 2.

Opphold: august 2017, reiste med familie
2  Takk, FamWin
Anmeldt 25 august 2017 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales. Hotellet ligger skjermet for trafikk, slik at man slipper å bekymre seg for dette når man har små barn. Fint uteområde med basseng for små og store. Og stranda finner man ca 25 meter fra bassengområdet.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Håkon G
Anmeldt 8 august 2017

Vi var for tredje gang på ferie i Platanias, og bodde på samme hotell. Vi trives veldig godt på dette hotellet pga beliggenhet og hotellområdet. Veldig greie solingsplasser utenfor hotellet. Men irriterende at noen reserverer solsenger selv om det står oppslag der om at det ikke er lov. I år var det en stor forbedring når det gjelder seng. det var blitt overmadrasser og sengtepper. For noen som sliter med rygg og skuldre, var det fantastisk at det var overmadrass så ikke sengen ble så hard. Hotellet er rent både i leilighetene og fellesområdene. de har fornyet restauranten sin betydelig. det er oppusset siden sist vi var der og var blitt en del dyrere enn sist vi var der. veldig god frokost, og maten ellers var også god. vi hadde noen gode matopplevelser i restauranten på hotellet, og noen ikke helt gode. Skulle ønske vi kunne få rene hånduker oftere, minst annen hver dag, men helst hver dag. Er et stille og rolig område, ingen støy fra nærliggende hotell/restauranter og trafikk. liten matbutikk rett utenfor hotellet.

• Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Lisbeth R
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 6 august 2017 via mobile enheter

Flott hotell med bra beliggenhet på stranden. Hyggelige ansatte og bra rengjøring.
Umulig å få ligge ved bassenget siden andre gjester reserverer solsenger, men trivdes best på stranden uansett.
Ligger en liten matbutikk rett utenfor hotellet hvor man får kjøpt det viktigste og kort vei til bussholdeplass og generelle servicetilbud.
Hotellrestauranten var så som så i forhold til pris og kvalitet på mat...
Generelt sett får man mye for pengene om man velger dette hotellet. Vi var en familie på 11 stk fra alder 3,5 til 70 og alle var stort sett veldig fornøyde

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Et TripAdvisor-medlem
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Platanias
0,3 km unna
Esthisis Suites
Nr. 8 av 68 i Platanias
147 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Menia Beach Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Menia Beach Hotel

Adresse: Platanias, Platanias, Kreta 731 00, Hellas
Beliggenhet: Hellas > Kreta > Chania fylke > Platanias
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Romservice Svømmebasseng
Hotellstil:
Nr. 13 av 68 hoteller i Platanias
Prisnivå: kr 474 - kr 1 050 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2 stjerne — Menia Beach Hotel 2*
Antall rom: 93
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Menia Beach Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?