“Mye for pengene og perfekt beliggenhet”
Anmeldelse av Menia Beach Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 2 sider til!
Menia Beach Hotel
Nr. 12 av 68 hoteller i Platanias
Anmeldt 7 oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger på stranden, en gate bak trafikken og de fleste rommene har balkong/ utgang mot bassengområdet. Vi hadde bestilt havutsikt, men det var egentlig ikke nødvendig fordi ingen rom hadde dårlig beliggenhet eller støy. Noen rom vender med bakgaten, men også de er stille og rolige og har kveldssol. Vi spiste frokost på The Deck og hadde egentlig ikke behov for balkong i det hele tatt. Frokosten var bra. Uteområdet er pent og ryddig og ekstremt godt utnyttet i og med at det er solstoler også på taket av restauranten. Fine forhold og områder for barn og perfekt beliggenhet uten støy. Vi har så heldige å få to bad, hvilket var bekvemt. Dog var badene noe utdatert med gamle armaturer. Hotellet hadde fått full score fra oss hvis det ikke var for at vi hadde kaldt vann i dusjen hver ettermiddag etter tur, bad eller soling. Selv etter at vi sa i fra om det, klarte de ikke å gjøre noe med det. Derfor en 4er.

Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Takk, hegesolerod
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 7 oktober 2017 via mobile enheter

Et hotell som ligger på stranda og samtidig noen meter fra veien. Gjør det rolig. Kort vei til super market. Rett utenfor faktisk, selv om utvalget og priser litt høyere

Rommet vi hadde var et 3roms. Stort nok til 2+2 og hadde også 2 bad. Rengjøring var som forventet. Madrassene var stive, men ikke de verste vi har sovet på.

Bassengområdet var ok. Litt få solsenger og alltid rift om plasser. Minus for at bygget ga mye skygge formiddag og kveld. Ble derfor noe kortere tid å nyte solen på.

Stranda er fin, men for å bade bør dere gå et stykke til venstre da det er fjeĺl som stikker opp av sanda rett utenfor hotellet. Gratis solsenger.

Wifi inkludert, men ikke den beste inn på vårt rom. Ellers bra dekning og grei hastighet.

Betjening ok.
Treningsrom elendig.
Restaurant ok.

Fra vårt rom hørte vi en dure lyd hver morgen. Irriterende.

Tv på rom. Liten skjerm.
Ok kjøleskap. To kokeplater og vask.
Trang uteplass for 4.

Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Takk, anorvald
Anmeldt 6 oktober 2017 via mobile enheter

To godt voksne venninner på tur bodde i ei ett-roms leilighet i ei uke. Bra hotell. Nært strand. Godt renhold. Ingen nattestøy. God air-condition. Badet trekker ned. Lite, gammelt bad med dårlig dusj! Lite vann og dårlig trykk i dusjen. Ellers OK. Nært butikk og mange gode spiseplasser.

Opphold: oktober 2017, reiste med venner
Takk, Inger W
Anmeldt 30 september 2017 via mobile enheter

Bra hotell, super betjening, gode priser, familievennlig og gratis WiFi, safe, aircondition, solstoler både på stranda å med basseng. Trekker ei stjerne pga bada er små og dusjen enda mindre.
Maten på hotellresturangen er god, gode priser.

Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, Vegard Øvstegår... B
Anmeldt 26 august 2017 via mobile enheter

Et flott hotel med meget hyggelig betjening. Vi (2 voksne og 2 små barn) bodde en uke i en leilighet med kjøkken/stue, to soverom og to bad. God frokost, fine basseng, 15 meter til stranda, butikk og lekeland rett foran hotellet. Bra beliggenhet, ligger litt unna hovedveien slik at man slipper trafikkstøy. Gratis wi-fi, safe, air-condition og solsenger (basseng og på stranden). Badene trenger oppgradering, de var ikke særlig innbydende. Bra generell renhold, men hele familien ble på natterstid "spist opp" av noe som mest sannsynlig er veggdyr. Nedfrysing og koking av klær og kofferter samt mange bitemerker/stikk på kroppen gjør at karakter går fra 5 til 2.

Opphold: august 2017, reiste med familie
2  Takk, FamWin
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Platanias hotellene
0,3 km unna
Hotel Marika
Nr. 14 av 68 i Platanias
208 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Menia Beach Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Menia Beach Hotel

Adresse: Platanias, Platanias, Kreta 731 00, Hellas
Beliggenhet: Hellas > Kreta > Chania fylke > Platanias
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Tekjøkken Restaurant Romservice Svømmebasseng
Hotellstil:
Nr. 12 av 68 hoteller i Platanias
Prisnivå: kr 491 - kr 1 081 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2 stjerne — Menia Beach Hotel 2*
Antall rom: 93
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, 5viajes2012 S.L. og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Menia Beach Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?