Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

God beliggenhet , god renhold
Kjedelig frokost, dårlig kafé på restaurant i forhold til prisene, en vaskedame som hadde pause i sin rom i nærheten klaget på at barnet mitt skrekk, ( midt på dagen) veldig unormalt
Kort vei til stranden

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, firsel
Anmeldt 9. september 2018

Hadde fin leilighet med basseng og havutsikt. Enkel standard. kort vei til stranden og sentrum av Platanias. Hotellet bør slå ned på at det ikke er lov å reservere solsenger ved bassenget,her måtte vi være tidlig oppe for å få plass. Solstolene på stranda bør kostes og rengjøres hver dag,dette ble ikke gjort. Maten i restauranten var god.Trivdes godt på dette hotellet og vil gjerne tilbake :)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Gunnveig F
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Ikke det beste renholdet. Ankom fredag og først på mandag ble rommet rengjort med tømming av søppel etc. En kamp om solsengene ved bassenget. Her måtte man stå tidlig opp skulle man sikre seg plass - kanskje en idé med flere solsenger?! På stranden måtte man betale for solsenger selv om de tilhørte hotellet. De ansatte virket ikke særlig «happy» for å være på jobb. Følte at man var til bry...
Trangt om plassen på rommet når man var 4 personer. Slitt bad.
Ett helt greit opphold, men frister ikke med gjentagelse da det er flere hoteller i Platanias som scorer langt bedre enn dette.

Takk, 546siljek
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet er veldig rent og pent. Vaskingen er upåklagelig både i forhold til utearealer og rom. Sengene ved bassengene okkuperes av folk som skal ha en solseng fra 07.00 og alt er opptatt før kl. 8.00. Men nede på stranden kan man for 50 kroner få 2 solsenger og en parasol og heller nyte den deilige sjøen. Hotellet skryter på seg aktivitetsrom og og treningsrom. På aktivitetsrommet var det ikke noe som virket og treningsrommet er bittelite. Dette var skikkelig nedtur. Men tross for dette alt i alt er dette et godt hotell å bo på.

Takk, Pernilla J
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Greit hotell. Bra renhold. Hyggelig betjening. God frokost. Men hver dag blir en kamp for å skaffe seg solsenger. Vi var en familie på 4 som måtte legge oss på solsengene kl 06.30 hvis vi skulle få solsenger. Det er ikke veldig praktisk for en barnefamilie.

Takk, balongum