“Nydelig mat i solnedgangen”
Anmeldelse av Agioklima Restaurant

Agioklima Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 163 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Spiste her to ganger på ferie i sommer. Hyggelig personale og nydelig mat. Anbefaler å prøve de tradisjonelle rettene deres. Vi spiste Kleftiko og det var helt fantastisk!

Gigi? En av servitørene ga oss veldig god service og hjalp oss også med å booke en båttur som vi hadde lyst å få til før hjemreise.

Her bør man ringe å reservere bord. Vi ønsket bord med utsikt og fikk det! Vi følte oss veldig velkommen her og kommer definitivt tilbake en gang i fremtiden

Takk, Marte D

Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Så god mat! Jeg spiste lam og det var så mørt og godt! veldig hyggelig ansatte. Anbefales! Koselig lokale:)

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 29synn_vel
Anmeldt 13. oktober 2019

Uformell, hyggelig taverna i den gamle bydelen i Platanias. Lammeskanken var noe av de beste vi har smakt, og servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, skvelles
Anmeldt 11. oktober 2019 via mobile enheter

Skal man nyte et godt måltid i hyggelige omgivelser er dette stedet. Vi har kun prøvd Kleftiko av den enkle grunn at det er den beste jeg har smakt. Her går de lokale innbyggerne for å spise nettopp denne retten og de vet vel best. Sikkert mye annet godt på menyen, men for meg er dette stedet for langtidskokt lammeskank.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Arne S
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig familie restaurant. Kan anbefale en tur til denne restauranten. Hyggelig betjening og god mat.

Flot utsikt med magisk solnedgang.

Vi ble anbefalt kleftiko, den stod til forventningen.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, larsk305

Reisende som så på Agioklima Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Agioklima Restaurant? Del dine erfaringer!