Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Priceline
Trip.com
Orbitz.comUSD 186
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre for ett rom, med varierende regler for inn-/utsjekking som fastsatt av stedet, og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
4–9 av 254 anmeldelser
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Sonio er et paradis. Vakkert hotell, deilig senger. Nydelig restaurant, herlig mat og drikk. Kjempe koselig betjening, med glimt i Ăžye og smil om munn. Kjemp fint basseng og herlig strand. En perle i Platanias ♄

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Vigdislb
Anmeldt 12. august 2019

Fantastisk flott feriested. Ny renoverte leiligheter, og ligger sentralt i forhold til strand og utesteder. Vertskapet gjĂžr sitt ytterste for at du skal trives. Man blir alltid mĂžtt med ett smil, og trenger man hjelp til noe er det bare Ă„ spĂžrre Sofia. Vi har bodd her to ganger tidligere, og kommer garantert igjen. Vi feiret sĂžlvbryllup under oppholdet, og fikk champagne i gave fra vertskapet(Sofia). PĂ„ avreisedagen fikk vi beholde rommet helt til 16.00 uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, tommy v
Sofia S, General Manager pÄ Sonio Beach Hotel, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

KĂ€re Tommy,

En sÄ vÀldigt fin beskrivelse om ditt boende hos oss. Det Àr alltid gott att ha er ho oss och vi ska försÀtta försöka vÄrt bÀsta sÄ att ni alltid kommer fÄ samma upplevelse hos oss. Tusen tack för denna gÄng!

Med vÀnliga hÀlsningar,
Sofia och hela Sonio Beach Team

Anmeldt 12. august 2019

StrÄlende hotellopplevelse, rent pent og hyggelig! Kort vei til stranden, hyggelig lite badebasseng og en fabelaktig strandrestaurant! Staben var imÞtekommende, smilende og veldig serviceinnstilt. Vi trivdes veldig godt

Romtips: Sikkert best utsikt fra 2.etg
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ToreS53

Vi tackar för dessa trevlig ord Tore! Vi blir sÄ glada att ni Àr sÄ nöjda hos oss. Hoppas vi ses snart igen!

Med vÀnliga hÀlsningar,
Sofia och hela Sonio Beach Team

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Super fin leilighet, lys og fin! Trivelig personalet, og generelt veldig fornĂžyd med resten. Stort pluss med svenske Sofia som jobber i resepsjonen. Veldig hyggelig! Takk for et fint opphold hos dere :-)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, idao19
Sofia S, General Manager pÄ Sonio Beach Hotel, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 25. august 2019

Tusen tack Ida! Och vi Àr glada att ni valde Sonio Beach och att ni trivdes hos oss.

VĂ€lkomna tillbaka!

Sofia

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

det er maur absolutt overalt, noe som er fryktelig ekkelt. jeg har selv fÄtt maur bitt overalt tillog med i ansiktet under natten.
dusjen er ogsÄ veldig liten og dusjkabinettet er ekkelt og ikke rent.
lampen pÄ hverandaen virker heller ikke.
rommene var ellers renslige og gode senger.
resturangen har brs mat, og resepsjonen og bassenget er veldig bra

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Celina H
Sofia S, Manager pÄ Sonio Beach Hotel, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

KĂ€ra Celina,

Tack för din kommentar. Vi uppskattar bÄde ros och ris.

Jag vill informera att myror inte bits utan det Àr myggbett du har fÄtt. DÄ hade du kunnat köpa pÄ affÀren vÀldigt kÀcka myggmaskiner som hÄller dem borta. För myr besvÀr sÄ gav jag er en hel flaska myrspray som jag hoppades skulle ha hjÀlpt dÄ ni inte sa nÄgot mer om detta... Myror Àr tyvÀrr nÄgot som Àr svÄrt att bekÀmpa pÄ annat sÀtt.

AngÄende rummet. Om du minns sÄ stÄr det i Deturs hemsida att: LÀgenheterna Àr ganska enkla, nÄgot slitna, men ljusa och varierar i storlek och utformning. Lampan ber jag om ursÀkt för igen, det nÀmnde jag för din mor att det blev försenat pga att vi var tvungna att byta ut den helt och vÀntar pÄ ny.

Vi Àr ett mycket omtyckt och enkelt hotell med mÄnga Äterkommande gÀster och jag hoppas innerligt att du ÀndÄ hade en fin semester hÀr hos oss.

Med vÀnlig hÀlsning,

Sofia Hogman Smirlakis