Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 16.08.22
Orbitz.comUSD 225
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi har bodd på Sonio beach i 11 dager nå i juli. Vi er svært godt fornøyd med hotellet, beliggenheten og ikke minst servicen. Kort vei «til alt» og en hotellvertinne, Sofia som sørget for at vi fikk hjelp når vi spurte og som reddet oss på hjemreisedagen når mobiltelefonen ble gjenglemt i taxien på flyplassen.
Hotellet anbefales på det varmeste!

Karin og Bernt

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 793berntd
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Sonio er et paradis. Vakkert hotell, deilig senger. Nydelig restaurant, herlig mat og drikk. Kjempe koselig betjening, med glimt i øye og smil om munn. Kjemp fint basseng og herlig strand. En perle i Platanias ♥️

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Vigdislb
Anmeldt 12. august 2019

Fantastisk flott feriested. Ny renoverte leiligheter, og ligger sentralt i forhold til strand og utesteder. Vertskapet gjør sitt ytterste for at du skal trives. Man blir alltid møtt med ett smil, og trenger man hjelp til noe er det bare å spørre Sofia. Vi har bodd her to ganger tidligere, og kommer garantert igjen. Vi feiret sølvbryllup under oppholdet, og fikk champagne i gave fra vertskapet(Sofia). På avreisedagen fikk vi beholde rommet helt til 16.00 uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, tommy v
Sofia S, General Manager på Sonio Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Käre Tommy,

En så väldigt fin beskrivelse om ditt boende hos oss. Det är alltid gott att ha er ho oss och vi ska försätta försöka vårt bästa så att ni alltid kommer få samma upplevelse hos oss. Tusen tack för denna gång!

Med vänliga hälsningar,
Sofia och hela Sonio Beach Team

Anmeldt 12. august 2019

Strålende hotellopplevelse, rent pent og hyggelig! Kort vei til stranden, hyggelig lite badebasseng og en fabelaktig strandrestaurant! Staben var imøtekommende, smilende og veldig serviceinnstilt. Vi trivdes veldig godt

Romtips: Sikkert best utsikt fra 2.etg
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ToreS53

Vi tackar för dessa trevlig ord Tore! Vi blir så glada att ni är så nöjda hos oss. Hoppas vi ses snart igen!

Med vänliga hälsningar,
Sofia och hela Sonio Beach Team

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Super fin leilighet, lys og fin! Trivelig personalet, og generelt veldig fornøyd med resten. Stort pluss med svenske Sofia som jobber i resepsjonen. Veldig hyggelig! Takk for et fint opphold hos dere :-)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, idao19
Sofia S, General Manager på Sonio Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2019

Tusen tack Ida! Och vi är glada att ni valde Sonio Beach och att ni trivdes hos oss.

Välkomna tillbaka!

Sofia