Bra musikk , men litt stive priser.

Anmeldt 18. juli 2016
436magnusd
Bergen, Norge
God stemning. Vi tok en vannpipe og masse drinker.

Fantastiske drinker. Spør etter en «Google Terje». Beste drinken EVER! Den er med fireball. Smaker... les mer

Anmeldt 12. juni 2022
terjeo310
Kreta, Hellas

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Kreta
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Vi var der igår, en fredag med ikke så mange folk.
Vi satt ute og drakk litt og hørte på musikk, så gikk vi inn litt tidlig for å få bord inne ved baren. Vi var 4 stk og satt oss rett over baren.
Vi satt der til ca. 00.30 da 2 servitører/bartendere kom å ville gi oss gratis drikke vis vi gav fra oss bordet. De sa ikke hvorfor, samboeren min sa vi måtte gå til baren. Så kikker jeg bak og ser han ene servitøren snakke med ei jente og hennes venninne gjeng (5-6 stk)... de skulle få sitte der. Så vi ble "kjøpt" vekk ifra sitteplassene våre fordi noen jenter som kom mye senere skulle få sitte istedenfor oss. Det er rett og slett bare teit, vi nektet på gratis drikken og forlot stedet med en gang. Vis det er slik nye kunder og turister blir behandlet så kommer jeg aldri igjen! Vi hadde tenkt og bli en stund og bestille noen runder til, men da mistet de noen kunder for resten av turen vår på 2 uker...

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, netti95
Anastasiia B, Public Relations Manager på Eclipse Bar Platanias, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2018

Dear Jeanette,

Thank you for your review. We would like to apologize for this situation. It is true, sometimes we do ask if some of the customers would agree to move to another table so that we can find space for another big company but only with their agreement. Of course, we should have gone about this situation a bit more delicately and explained that we would just like to make room for other customers, just like you. The drink on the house is just to show that we appreciate being flexible towards us and definitely not to "buy you". It is our fault in not communicating it right to you.

We hope that you had a good time in Platanias!

Best Regards,

Eclipse Bar Team.

Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Var innom med mange venner, men ble ikke så veldig lenge. Mange mannfolk så vi begynte å lure på om baren var for spesielt interesserte. (o:
De spilte i alle fall ganske bra musikk.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, BjornMa
Anastasia B, Public Relations Manager på Eclipse Bar Platanias, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2017

Dear Customer,

Thank you for your review. We are pleased to hear you enjoyed the music at our bar. Although we welcome everyone, Eclipse is not a bar particularly for men or women. Just some nights we happen to have for male public.

Hope you enjoyed your vacation.

Best Regards,

Eclipse Bar Team.

Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Gikk forbi Eclipse og hørte livlig musikk og masse folk . Valgte å sette oss ned her , ok drinker og hyggelig betjening ute . Valgte etterhvert som det var blitt et par drinker mer å sette oss inn med et bord rundt dansegulvet .
Det var der det var ledig , danset litt og drakk x antall drinker da en bartender/ryddegutt kom å sa at vi ikke kunne sitte på et 4 manns bord når vi bare var 2 stykk..
Det var ingen andre plasser vi kunne sitte å valgte da å gå ! Det var ikke noen som sto i kø for å få sitte heller og etter som klokken var blitt ganske mye tror jeg nok folk hadde satt seg ned om di hadde ønsket .
Ryddegutten sto "truende" å ventet på at vi skulle gå.

Kommer ikke tilbake her , ikke var det lås på jente toalettet heller

Dato for opplevelse: august 2017
4  Takk, NoraSvense
Anastasia B, Public Relations Manager på Eclipse Bar Platanias, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2017

Dear Customer,

Thank you for your review. We are sorry to hear you didn't quite enjoy your experience at Eclipse.

Regards,

Eclipse Team.

Anmeldt 6. september 2016 via mobile enheter

Når du tar siste slurk å setter ned glasset er kelnern klar til å ta i mot neste bestilling. Svært hyggelig betjening som ikke virker masete tross det jeg nettopp skrev! Vi tok en helaften her. Fikk etterhvert gratis drikke. God stemming! Anbefales for en liten fest!

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, jonhoy
Anastasia B, Public Relations Manager på Eclipse Bar Platanias, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2016

Dear customer,

We are happy to hear you had a good time at Eclipse. Friendly fun staff is the main reason many customers keep coming back to our bar, we want to have fun together with you!

Hope to see you again the next time you visit Platanias.

Best Regards.

Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Bra musikk , litt høyt til tider. Prisene er litt stive på drinker men ok utvalg. Betjening var hyggelige men tok litt tid å få kontakt når man ønsket å bestille mer drikke.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 436magnusd
Anastasia B, Public Relations Manager på Eclipse Bar Platanias, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2016

Dear Magnus,

Thank you for your review. You are correct, at times we are very busy and it takes an extra moment for the waiter to refresh your drinks :) But we are working on that and it is important for us to get feedback and work towards eliminating our flaws!

As for the prices, these are much lower than in the bars of Chania. The reason you might get the impression that we are charging more, is because some places in Platanias that are not as busy try are trying to attract more customers with low prices, which implies they use fake or low-quality alcohol. In Eclipse, we prefer to charge standard prices but make sure of the best quality of the drinks.

Hope to see you again soon at Eclipse!

Best Regards.