“Vårt førstevalg i Platanias”
Anmeldelse av Ariadne Beach Restaurant

Ariadne Beach Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 162 Restauranter i Platanias
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019

Restauranten ligger ved sjøen, har god mat og en service i toppklasse. Dette er vårt annet hjem de siste 10 år. Føler at vi er en av familien som driver hotellet

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Egil I

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Ligger fint til ved stranden, drar gjerne tilbake dit. De som jobber er super herlige mennesker

Takk, HildeVestliB
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med utsikt mot strand og hav. De har god mat til en hyggelig pris og god service. Personalet er svært hyggelige og imøtekommende. Det er mulig å sitte ute og skulle det blåse litt er det bare å trekke inn i restauranten.

Takk, SvenneB3
Anmeldt 12. oktober 2018

Her blir man møtt med et smil når man kommer. Nydelig mat, topp service og perfekt beliggenhet helt nede på stranden. (De har veldig gode solsenger her også.)
Anbefaler restauranten på det varmeste.
Min favoritt til lunch er clubsandwich med Laks, og pasta med skalldyr.

Takk, Ellendk
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

En hærlig strand restaurant, både for luns på dagen å en finere middag på kvelden, maten og servisen for toppskår, å vil nok fortsatt være vår faste lunsj restaurant, uansett hvor i platanias vi bor.

Takk, Jan Ove K
Efi M, Διευθυντής på Ariadne Beach Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2019

dear Jan Ove K,
thank you very much for your visits to our restaurant and of course, for writing these nice words for us! You are always welcome! Until then, keep smiling!
Efi and Ariadne team

Reisende som så på Ariadne Beach Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Ariadne Beach Restaurant? Del dine erfaringer!