“God sjømat”

Vurdert som nr. 10 av 163 Restauranter i Platanias
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste havabbor og fikk anbefalt en god Rose vin til. Maten var helt fantastisk.
Helt ok services på en rolig dag.

Dato for besøk: september 2019
Takk, t0rej_rnl

Anmeldt 30. august 2019

Utrolig god mat,fantastisk hyggelig betjening og flott beliggenhet ved havet. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, Turistkreta
Anmeldt 25. august 2019

Kan anbefales på det varmeste! Nydelige middager og fantastiske desserter! Deilig å høre havet mens man koser seg med nydelig mat og drikke. Blir ikke stort bedre enn dette!

Takk, TrondB275
Anmeldt 23. august 2019

Fantastisk god mat og veldig god service Gleder oss til og komme tilbake ☀️ Virkelig en plass og anbefale.

Takk, lce89
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Nydelig plass med meget serviceinnstilt betjening. Anbefales både for lunch og middag. Lammeskanken kan virkelig anbefales som hovedrett

Takk, 205janerikk

Reisende som så på Ariadne Beach Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Ariadne Beach Restaurant? Del dine erfaringer!