“Perfekt 👌”

Vurdert som nr. 11 av 163 Restauranter i Platanias
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Etter å ha fått restauranten anbefalt utallige ganger, fikk vi endelig anledning til å prøve selv. Bare et ord kan beskrive opplevelsen: PERFEKT! Nydelig mat (vi bestilte Lamb shank og Sea bass), god drikke og fantastisk service! Vi kommer garantert tilbake! ⭐️

Takk, ostisene

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og eksilent mennesker, anbefales å prøve på det varmeste. og det kan anbefales å bo der.❤

Takk, gryv2019
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste havabbor og fikk anbefalt en god Rose vin til. Maten var helt fantastisk.
Helt ok services på en rolig dag.

Takk, t0rej_rnl
Anmeldt 30. august 2019

Utrolig god mat,fantastisk hyggelig betjening og flott beliggenhet ved havet. Vi kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Turistkreta
Anmeldt 25. august 2019

Kan anbefales på det varmeste! Nydelige middager og fantastiske desserter! Deilig å høre havet mens man koser seg med nydelig mat og drikke. Blir ikke stort bedre enn dette!

Dato for besøk: august 2019
Takk, TrondB275

Reisende som så på Ariadne Beach Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Ariadne Beach Restaurant? Del dine erfaringer!