“God stemning”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2023 via mobile enheter

Veldig god stemning. Meget god mat og fantastisk utsikt. Siden jeg har Cøliaki er det viktig med glutenfrie alternativer. Vi var 8 til bords og alle var svært tilfreds

Dato for besøk: juli 2023
Takk, TrondEinar

Anmeldt 7. juli 2023 via mobile enheter

Fantastisk god service ved hvert ekeste besøk her. Utsikten er veldig god men ikke minst så er maten veldig god. Aldri gått skuffet fra Almiras før.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Mads-Birger O
Anmeldt 26. mai 2023 via mobile enheter

Vi var to par som besøke dette stedet. Noe av det vi fikk servert var ok, mens noe var nærmest uspiselig. Kan dessverre ikke anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Gunnmar
Anmeldt 10. august 2022 via mobile enheter

Jeg bestilte lam, i vin sause med oliven olje og det var nydelig. Hyggelig personalet og god service! Anbefales på det sterkeste👍🏼

Dato for besøk: august 2022
2  Takk, martinefinsethloberg
Anmeldt 8. august 2022 via mobile enheter

Fin utsikt og hyggelig personale veier desverre ikke opp for trasig måltid.
Vi bestilte alle pizza, men det var en stor nedtur. Når ikke pizzaen de lager er god gidder jeg ikke å prøve mere mat her.
Bunnen minnet mest om en bløt kjeks.
Var veldig fornøyd her i 2009, men hit gidder jeg ikke å dra igjen.

Dato for besøk: august 2022
Takk, slipsbergen

Reisende som så på Almiras Family Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Almiras Family Restaurant? Del dine erfaringer!