“Avrofiliton der topp service og god mat er i høysetet.”
Anmeldelse av Avrofiliton

Avrofiliton
Vurdert som nr. 29 av 162 Restauranter i Platanias
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Har igjennom mange ferier spist mange måltider på Avrofiliton. Føler seg alltid hjertelig velkommen av kjempehyggelig personell. Maten på Avrofiliton er alltid av topp kvalitet. Vi går ditt alltid med venner. Alle er alltid kjempefornøyd med maten og servicen de får. Det som er et godt signal på det er at når de kommer tilbake til Platanias har de alle mange middager på Avrofiliton. Maten og den gode service tar vi med oss inn i den kalde vinteren hjemme. Da vet vi neste sommer er det den samme gode servicen og maten på Avrofiliton! Det er en god motivasjon å komme igjennom vinteren med.

Takk, 613j_rna
Avrofiliton, Ιδιοκτήτης på Avrofiliton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

We are so happy when people from all over the world are coming back and looking for us.That means a lot about food and service .The team of Avrofiliton would like to thank you

Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Beste Classic biff jeg har spist. Servitørene var veldig proffe og hyggelige. Vertskapet gikk rundt ved bordene og slo av en prat

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 342helges
Avrofiliton, Ιδιοκτήτης på Avrofiliton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

We are happy that you enjoyed our food and service. Thank you very much. May be see you another time.

Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Beste restauranten vi prøvde når vi var der.

Maten smakte bra, prisene ikke så gale.

Liten detalj som drar opp er at når de kom med Raki fikk barna også en alkoholfri variant.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, larsk305
Avrofiliton, Ιδιοκτήτης på Avrofiliton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2019

Thank you so much for your nice comments. Enjoy your holidays in Platanias and see you another time.

Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Byens eldste restaurant med egen papegøye lokka gjengen vår innom en kveld.
God service og voldsomme porsjoner med mat trekker opp karakteren.
Maten var typisk gresk og dessverre blei Mixed Grill Plate til Mixed Greek Plate under bestillingen....
Burger var topp, souvlaki chicken likeså og lambchops en høydare.
Altså en variabel matopplevelse på det jevne.

Dato for besøk: august 2019
Takk, jan steinar p
Avrofiliton, Ιδιοκτήτης på Avrofiliton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2019

Thank you dear guests for your visiting in our restaurant. I thought you enjoyed everything. It was me who took the order and probably it was a misunderstanding between mixed grilled and mixed greek plate. Thank you once again and enjoy your holidays.

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Her er det bare å sette seg til bords. Nydelig mat og topp service. Meget rent, hele veien. Store porsjoner. Klassisk middelhav, samt Greske retter med høy kvalitet til en rimelig penge. Vi har vært der flere ganger og alt er like bra hver gang. Jevnt høy kvalitet på maten IG renhold. Vennlig betjening.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Travelling2you

Dear guests you are so kind. Thank you for your nice comments and we are so happy that you enjoyed our food and service. Enjoy your holidays in Platanias.

Reisende som så på Avrofiliton, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Avrofiliton? Del dine erfaringer!