“Koselig sted. ”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Gatekjøkken
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

God mat og trivelig atmosfære.
Veldig rask service.
Maten var varm og smakfull.
Deilig med et avbrekk fra gresk mat.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, torbj_rnh631

Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Vi bestillte en 3 retters til 2 og forrett og en av hovedrettene var veldig god men en hovedrett ( biff schezuan ) var veldig salt, tipper de mistet soya sausen oppi
Veldig hyggelig betjening

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, tomas h
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Matallergi og cøliaki er en utfordring på Kreta, men China Palace reddet ferien.
Fantastisk, spesialtilberedt mat og veldig hyggelig betjening.
Spiste her tre ganger i løpet av ferien. Anbefales!

Takk, annekristinl2017
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig plass med veldig trivelig betjening. Populært, så veldig mye folk. Innholdsrik og bra meny, men dessverre sto ikke maten helt til forventingene. Men det var helt ok.

Takk, klllk
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat og veldig god service. Vi har vært her tre ganger under vårt opphold. Vi kommer gjerne igjen.

2  Takk, idasofien2019

Reisende som så på China Palace, så også på

Platanias, Chania fylke
Kounoupidiana, Chania fylke

Khaniá by, Chania fylke

Har du vært i China Palace? Del dine erfaringer!