“Supert! ”

Kjøkken: Gresk, Steakhouse, Bar, Kafé
God for: Vakker utsikt, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

En fantastisk plass vi alltid kommer tilbake til. Kjempegod mat, flott service og en spektakulær solnedgang.
Gode cocktails som dessert, vi ses snart!

Takk, HildeK850

Anmeldt 20. oktober 2019

Vi har bare gode opplevelser herfra. Vi er alltid innom her flere ganger når vi er i Platanias.
Trivelig atmosfære og det virker som de annsatte liker å jobbe her.
Prøv Karma salaten!
Du får god Raki etter måltidet.

Takk, haraldmay
Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Kjempegod gresk mat, stifado anbefales!
I tillegg har restauranten superhyggelige og serviceinnstilte servitører!

Takk, sandralosen
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Var her ganske seint til middag, her var god plass og oppmerksom betjening. Maten var god- vi åt pizza og ulike typar pasta. Fisherman's pasta var perfekt- gode råvarer og raus porsjon! Vi kjem gjerne igjen.

Takk, 630bentef
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Vi storkosa oss her med nydelig mat. Spareribs og pepperfilet kan anbefales. Vin i 1 liter karafel var god og temperert. Vi fikk veldig god service og kommer gjerne igjen. Selskap på 6 voksne

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnitaIversen

Reisende som så på Karma Restaurant, så også på

Har du vært i Karma Restaurant? Del dine erfaringer!