“Kjærestemiddag”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Best på service , god på mat.. flott lokalet og utsikt ... vi følte oss som kongelige på denne restauranten.... fantastisk anbefaler og reservere bord for best utsikt

Dato for besøk: august 2020
Takk, Rune Tidemann A

Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Vart Shanghais ved Christian bar i hovedgata, gratis transport til ønsket tid om kvelden. Ein fantastisk restaurant,der me fekk masse god mat og oppmerksomhet.Mange dyktige medarbeidere som lager ei veldig god atmosfære der du føler deg i sentrum, sjølv om det er veldig mange gjester. Dei serverer ein fantastisk mat.
Kan anbefale på det varmeste :-)

Takk, Sverre M
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Her er du velkommen som gjest, servitører og eier er smilende og hyggelige. Veldig god mat. Utsikten er fantastisk, panorama.

Takk, tonej2018
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Skal du ha det gøy, synge og danse Zorba- skal du gå til Astrea restaurant. De kommer til og med og henter deg på hotellet du bor på. God mat og drikke.
Men: litt mye støy og gjenklang i veggene

Takk, bodill883
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Flott beliggende. Maten var utsøkt, den beste i vår uke i Platanias. Ble hentet av taxi fra restauranten. Flott service og hyggelig proff betjening. Vi kommer igjen før vi reiser hjem.

Takk, Bjørn H

Reisende som så på Astrea Cafe Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke
Platanias, Chania fylke

Har du vært i Astrea Cafe Restaurant? Del dine erfaringer!