“Prøver en annen neste gang ”
Anmeldelse av Astrea Cafe Restaurant

Astrea Cafe Restaurant
Vurdert som nr. 17 av 162 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Ble lokket til denne restauranten for å se solnedgangen. Fakta er at solen var på andre siden og ikke vises fra denne restauranten. Pen utsikt likevel. Sitter igjen med inntrykket masete sted. For de som liker tull og tøys, støy og fokus på alkohol er dette stedet. Grei mat, men forventet mer. Syns ikke noe om at ansatte drikker på jobb.

Takk, Gullfuglen

Anmeldt 24. juli 2021

Maten smakte godt selv om bruchettaen var litt bløt og tilbehøret til laksen var gulrøtter som knapt nok var kokt og hva har pommes frites å gjøre i en slik rett. Jeg hadde bord ved inngangspartiet og selv om kelnerne sprang forbi hele tiden hadde jeg på følelsen av at jeg ble glemt bort. Det tok lang tid å få bestilt mat, jeg fikk dessert-meny, men ingen kom og spurte hva jeg ville ha. Det er et høyt støynivå, kelnerne snakker ikke til hverandre, de roper. Beklager, men det blir ikke flere besøk her.

Takk, BFL2020
Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Kjempe flott sted med betjening som trives på jobben og gir av seg selv.
God mat til akseptable priser og mye gratis attåt. Vi kommer tilbake neste år.

Dato for besøk: august 2020
Takk, thorg658
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Best på service , god på mat.. flott lokalet og utsikt ... vi følte oss som kongelige på denne restauranten.... fantastisk anbefaler og reservere bord for best utsikt

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Rune Tidemann A
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Vart Shanghais ved Christian bar i hovedgata, gratis transport til ønsket tid om kvelden. Ein fantastisk restaurant,der me fekk masse god mat og oppmerksomhet.Mange dyktige medarbeidere som lager ei veldig god atmosfære der du føler deg i sentrum, sjølv om det er veldig mange gjester. Dei serverer ein fantastisk mat.
Kan anbefale på det varmeste :-)

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sverre M

Reisende som så på Astrea Cafe Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Astrea Cafe Restaurant? Del dine erfaringer!