“Spareribs fulle av fett”
Anmeldelse av Redwood Bar & Grill

Redwood Bar & Grill
Vurdert som nr. 40 av 173 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2022 via mobile enheter

Vi bestilte spareribs, og disse var så fulle av fett at jeg ikke klarte å spise opp halve retten en gang. Vi bestilte også mosaka og denne var god.

Dato for besøk: september 2022
Takk, haugen76

Anmeldt 30. august 2022 via mobile enheter

Hoppet inn her for middag. Jeg ville ha biff og kona tok noe annet. Herlig biff, valgte grillet grønnsaker neste gag tar jeg blanding, det var bra men litt mye forskjellige paprikaer 😅. Det var et flott sted og personalet var våkne og hyggelige. Dette stedet er å anbefale. 👍🏻🥳 Fantastisk crem brulee etter maten og raki da 🥳👍🏻🎊☀️

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, espentveter
Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

Ventet lenge på å få maten, 50 min tok det. Maten var smakløs og i litt små porsjoner. Servicen var god i start og på slutten, servitører kom ikke innom bordet annet enn ved bestilling av mat og levering av mat. Ellers måtte vi oppsøke de

Dato for besøk: juli 2022
Takk, 104camillah
Anmeldt 27. juni 2022 via mobile enheter

Har har vi spist mat og koser oss i flere år,men besøket der nå var skuffende. Vi bestilte spareribs noe RedWood helt klart har vært best på i platanias,det vi fikk nå var tørt og overgrillet men fortsatt ikke mørt. Bestilte grillet feta til forrett,det var det jeg fikk. Grillet feta i folie uten noen form for krydder eller urter. Rett og slett en skuffende opplevelse denne gang desverre

Dato for besøk: juni 2022
1  Takk, frodeglott
Anmeldt 21. juni 2022 via mobile enheter

Middels, tildeles skuffende kvalitet på maten. Små kjøttstykker til tross for turens til nå dyreste måltid. Første gang jeg har fått rib eye der fettet er tatt vekk. Koselig betjening veier dessverre ikke opp for maten.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, Johnny E

Reisende som så på Redwood Bar & Grill, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Redwood Bar & Grill? Del dine erfaringer!