“Vel verdt et besøk”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Når vi er på Kreta i Agia Marina tusler ofte bortom Platanias. Har flere ganger brukt restauranten Panorama. Litt pga fin utsikt, men mest pga god mat. Anbefaler deres Kleftiko, men denne gangen ble det klassikeren Stifado som jeg spiste. Fruen valgte deres tsoutsoukakia. Prøv dem gjerne. Her er det god mat og hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2019
Takk, tosbak

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi ankom med 13 personer i rushtida. På et par minutter var langbordet klart. Fantastisk mat, god service og kelnere med glimt i øyet.
Kleftiko ala Panorama var en fryd for ganen, likeså alle de andre rettene vi prøvde. Lokalt øl og husets vin passet perfekt til måltidet.
Vi kommer garantert tilbake og anbefaler et besøk eller tre.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, jan steinar p
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

PANORAMA utsikt. Bestilte nydelig Stifado, Cesar salat med kylling, spagetti og en god hjemmelaget moussaka. God mat og flott service. Gode priser.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, WencheR
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

God mat og veldig hyggelige servitører som var oppmerksomme og tilstede. Mye mat for pengene. Nydelig utsikt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mariesofiek
Anmeldt 7. juli 2019

Sentral og hyggelig traverna.Med utsikt til de flotte solnedganger her på Kreta. Hyggelig betjening og bra mat.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Ingjald2013

Reisende som så på Panorama, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Panorama? Del dine erfaringer!