“Styr unna om det ikke kun er for drikke og utsikt”
Anmeldelse av Panorama Restaurant

Panorama Restaurant
Vurdert som nr. 40 av 162 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Ikke verdt pengene, tørr kleftiko og elendig husets vin. Styr unna med mindre du bare vil nyte utsikten og en kald øl med en enkel forrett.

1  Takk, Gladmat1

Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Maten var utrolig god og servicen var helt vidunderlig. De strålet med energi og alle var glade. Anbefaler dette stedet!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, OlaLodding
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Når vi er på Kreta i Agia Marina tusler ofte bortom Platanias. Har flere ganger brukt restauranten Panorama. Litt pga fin utsikt, men mest pga god mat. Anbefaler deres Kleftiko, men denne gangen ble det klassikeren Stifado som jeg spiste. Fruen valgte deres tsoutsoukakia. Prøv dem gjerne. Her er det god mat og hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, tosbak
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi ankom med 13 personer i rushtida. På et par minutter var langbordet klart. Fantastisk mat, god service og kelnere med glimt i øyet.
Kleftiko ala Panorama var en fryd for ganen, likeså alle de andre rettene vi prøvde. Lokalt øl og husets vin passet perfekt til måltidet.
Vi kommer garantert tilbake og anbefaler et besøk eller tre.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, jan steinar p
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

PANORAMA utsikt. Bestilte nydelig Stifado, Cesar salat med kylling, spagetti og en god hjemmelaget moussaka. God mat og flott service. Gode priser.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, WencheR

Reisende som så på Panorama Restaurant, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Panorama Restaurant? Del dine erfaringer!