“Flott utsikt!”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Et flott sted, med nydelig beliggenhet.

Vi dro hit anbefaling av bekjente. Vi ble anbefalt å bestille bord på forhånd, så vi dro innom tidligere på dagen. Da vi ytret et ønske om å få sitte ved strandkanten, kunne de ikke love noe. Da vi kom senere samme kveld, fikk vi sitte ved strandkanten, selvom restauranten var helt full, og bordet vi fikk egentlig var egnet til 3 og ikke 2. Dette var svært god service!

Lokalet ellers bærer preg av å være en koselig gresk taverna, og maten er også ellers gresk.

Vi bestilte souvlaki og stifado. Maten var ikke noe spesielt utpreget, men sammen med den flotte utsikten var det absolutt godkjent.

Forskjellige kelnere hele veien føltes litt rotete, da vi aldri følte oss helt sikre på at servitørene hadde fått med seg hva vi bestilte eller ba om.

Vil absolutt dra tilbake hit, men kanskje heller for å ta noen glass vin i solnedgangen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, eirikandreas

Anmeldt 8. oktober 2018

For 5:år siden bodde vi på et hotell like ved og nøt mange flotte måltider. Denne gangen har vi heller ikke noe negativt åmsi. Ligger på stranda, blid hyggelig og effektiv betjening, ikke dyrt, gode råvarer uansett hva vi valgte på menyen

Takk, Ivar B
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

En vakker restaurant nede ved stranden. Nydelig mat og fantastisk service, med en utrolig bra atmosfære. Hit blir vi å dra flere ganger.

Takk, li679
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, alle var fornøyde med det de bestilte. I tillegg var det en fantastisk kveld med en spetakulær solnedgang. Utmerket service. Anbefales.

Takk, ToneH35
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde en plan under ferien vår med å spise alle måltider på forskjellige steder. Men det var før vi spiste middag på The Olive Tree. Da måtte vi bare komme tilbake , om og om igjen. Utrolig velsmakende mat servert av et dyktig personale som er profesjonell og humoristisk på samme tid. Særlig anbefaler vi å forsøke retten Sole-fish. Bon Apetit!

Takk, Hege Elisabeth B

Reisende som så på The Olive Tree, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i The Olive Tree? Del dine erfaringer!