“Frokost.”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk god og rikholdig frokost. Spiste frokost her hele uken. Helt nede ved stranden. Fin utsikt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, TorL_13

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig atmosfære, mye god mat og bra service. Ligger fint til nede ved strandkanten. Fin plass å se solnedgangen.

Takk, 401janeriks
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Ungene er svært fornøyd med denne restauranten da de har hoppeslott. Maten er upåklagelig, særlig lammeskank er nydelig. Anbefales på det varmeste.

Takk, joachim_dammen
Anmeldt 14. august 2019

Tok med meg en familie på 10 for å oppleve restauranten på nytt. Ikke veldig familievennlig da det ikke var tilrettelagt for aktiviteter for barna. Ellers så byr de på utmerket service og utmerket mat. Smilene og vennlige servitører, hvor vi opplevde at vi var viktige og ble sett. Oppsummert så er dette absolutt en restaurant å anbefale, men som gjerne passer best for voksne grupper eller par for en romantisk middag i solnedgangen!

Takk, osmasen
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant på stranda. God mat og suveren service. Benyttes også som frokostrestaurant for gjestene på Rania hotell.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sarping

Reisende som så på The Olive Tree, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i The Olive Tree? Del dine erfaringer!