“Anbefales ikke”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Var dårlig mat og dårlig service. På toppen av det hele var det en kelner som var utrolig frekk og sjekket opp damer for å besøke de på hotellene.

1  Takk, Elin K

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Det er alltid trivelig å komme på PlatanosDu blir motatt av trivelige kelnere,som alltid har en morsom kommentar på lur.Dette er en fammilie resturant,hvor både mor sjøl og far sitter i kroken sin,og nikker til besøkendeMaten er fortreffelig,stor meny med mange Greske retter,som er et «sekkerstikk»,intimt og god stemning

Takk, tutta65
Anmeldt 15. oktober 2018

Det eldste spisestedet i Platanias og fortsatt topp kvalitet, har prøvd det meste i fisk, kjøtt og vegetar og det er like bra uansett. På denne tiden av året Lammeskank som smelter på tunga. Betjeningen lærer fort dine ønsker, de husket at vi ikke ville ha de søte kakene når regninga skulle gjøres opp, frisk frukt istedet

Takk, Ivar B
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære og dyktige servitører. Vi inntok lunsjen her og fikk servert saganaki og kebabtallerken. Nydelig mat. En flott opplevelse for en billig penge.

Takk, Jens L
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

En helt gjennomsnittlig restaurant. Vi var alle passelig fornøyd med maten. Du blir ikke skuffet av å spise her, men du blir heller ikke noe spesielt imponert.

Takk, sportym612

Reisende som så på Restaurant Platanos, så også på

Har du vært i Restaurant Platanos? Del dine erfaringer!