“Fantastisk god mat og hyggelig sted”
Anmeldelse av Restaurant Platanos

Restaurant Platanos
Vurdert som nr. 76 av 163 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger på våre reiser til Platanias og vi har alltid fått servert fantastisk mat.
I dag spiste vi fantastisk laks og tidligere har vi spist kjempegod lammeskank.
Hvis du er i Platanias og ikke besøker Platanos så går du virkelig glipp av en god opplevelse.
God mat, god vin og kjempehyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 541sveinh

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Har vært på Kreta mange ganger gjennom årene og denne restauranten kommer jeg alltid tilbake til. Svært hyggelig betjening.
Maten et helt nydelig, autentisk gresk.
Signatur rettene deres er meget gode, deriblant Kleftiko og lammeskank. Anbefales på det sterkeste.

Takk, ReidarS52
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott og god mat, lamme skanken var helt perfekt. Her vil vi tilbake. Sneglene smakte ekstra godt med rosmarin, sitron, olje og eddik. Hyggelig personal , stille og fredelig ute på terrassen. Alltid kjekt med dessert og Raki fra innehaver .

Dato for besøk: september 2019
Takk, Ankiapp
Anmeldt 14. juli 2019

God mat og hyggelige servitører. Restauranten anbefales. Ingen mas, jag eller stress fra betjeningen. Tar gjerne turen innom når vi er i området

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 588bernth
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Tilbake hos Platanos for n’te gang (noen år siden sist), og de holder fortsatt høy kvalitet på maten!
Gresk salat, zaganaki og tzatziki til forrett, og kyllingfilet og pasta til hovedrettene. Gresk salat og tzatziki holder relativt lik stabdard overalt, men zaganakien kommer i mange versjoner. Denne kan anbefales!
Pastaen fint kokt, og sausen med pesto og kylling smakte utmerket! Det samme gjorde kyllingfilet a la Creme.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Henning M

Reisende som så på Restaurant Platanos, så også på

Har du vært i Restaurant Platanos? Del dine erfaringer!