“Fantastisk god mat”

Kjøkken: Gresk, Grill
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Fantastisk god tradisjonell gresk mat . Spiste middag her , nesten hele uken. Billig og god mat. Anbefales..

Dato for besøk: september 2019
Takk, TorL_13

Anmeldt 2. september 2019

Fantastisk tradisjonell gresk mat til en rimelig pris.
God service og hyggelige servitører
Man får ikke lyst til å prøve andre restauranter etter man har smakt på maten hos Pirgos.

Takk, Abdullah C
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Ikke bra mat. Flott utsikt men ikke god smak på mat. Trapper opp til tredje etasje for og få utsikt egner seg ikke for de som har slike problemer

Takk, 648geire
xrysakoymadoraki, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Pirgos, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

dear 548geire,
please check this commnt.it is not for this restaurant. you maybe confused to the location of that you were. here there are no stairs and three floors. best regards

Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Vi har spist lunsj her 3 ganger siste uke. Fant fort vår favoritt. Min mann elsket spagetti carbonara, og jeg mener de har den beste spagetti bolognese jeg har spist. Veldig hyggelig betjening også. Anbefales!

Takk, 450kathrinek
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

To første ganger var ok, men siste gang var både spagettien og kylling souvlake tørr og kald. Hadde tydeligvis ventet på pizzaen til 3. person.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Berit F

Reisende som så på Pirgos, så også på

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Pirgos? Del dine erfaringer!