“God mat, manglende service”
Anmeldelse av Platea

Platea
Vurdert som nr. 11 av 162 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Tilbyr glutenfrie alternativer, spiste en god pasta carbonara. Har litt å gå på når det kommer til service.

2  Takk, everydaydreamer90

1923 av 509 anmeldelser

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to damer som tilfeldigvis havnet her en kveld. Vi valgte lammecarré etter anbefaling fra servitøren, det var det beste måltidet vi har spist på lenge, kjempegod vin og topp service vi kommer tilbake

Takk, 313kristink
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte Platea på vår Kreta- tur i oktober. God mat, spesielt Sovlaki imponerte. Mye og god garnityr. God og proff service.

1  Takk, TorC_12
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Kvelden startet litt trått med en ikke alt for hyggelig servitør. Vi ønsket å bestille en liten øl, men det var ikke mulig da de bare hadde store. Servitøren himlet med øynene og var ikke så behjelpelig.
Men når det skal sies så var maten veldig bra her og derfor så blir det 4 prikker alikevel. Men servicen må opp mange hakk fremover.

Takk, stefanw989
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, flotte omgivelser og fantastisk service,- servitør Marian spesielt. Vært her syv ganger og kommer garantert tilbake. Anbefales på det varmeste!

Takk, LineTorgersenG

Reisende som så på Platea, så også på

Platanias, Chania fylke

Platanias, Chania fylke

Har du vært i Platea? Del dine erfaringer!