“Topp service og nydelig mat! ”
Anmeldelse av Oscar Restaurant

Oscar Restaurant
Vurdert som nr. 121 av 162 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Flott utsikt fra takterrassen hvor vi var heldige å få bord. Nydelige spareribs, stor porsjon, svært god strawberry daquiry of topp service. Vi kan anbefale denne restauranten til alle som vil ha en romantisk og smakfull middag.

1  Takk, atler517

Anmeldt 13. oktober 2019

Bestilte grillkjøttmiddag for 2. Fikk den stoooore haugen med mat. Helt nydelig.
Det var jo bare rett over gaten for hotellet. Fin start på ferien.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Paul K
Anmeldt 8. oktober 2019

Me bestilte 3 retter, og ingen av dei var gode. Personalet var ok. Eit stort minus er at det er lov å røyke i heile lokalet, me sat i n under tak, og der det det og nokon som kjedelige, det ødela for alt. Me ville kpmma oss vekk snarast mulig. Positivt at me fekk kake og is som takk for besøket,derfor 2 stjerner i stadenfor 1 stjerne. Men me kjem ikkje igjen.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Xtrail2019
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte 3 forskjellige retter, Gyros, Mosakka og Penne Basilikum, hadde store forventninger til de 2 "nasjonalrettene", men ble veldig skuffet ☹️
Dette var ikke en god smaksopplevelse på noen av de 3 rettene!
Betjeningen er ikke noe bedre enn hva man må forvente, det hjelper ikke at det står en "Innkaster" i gaten som er god i sin jobb, når resten ikke følger opp!!
Skuffende rett og slett!!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 544kjetils
Anmeldt 15. juli 2019

En trivelig plass, med god mat, hyggelig betjening.
Restauranten har flere nivåer som gir mulighet for ulike utsyn.
Prisnivå er gjennomsnittlig

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Sthafred

Reisende som så på Oscar Restaurant, så også på

Har du vært i Oscar Restaurant? Del dine erfaringer!