“Therino!😎”

Therino Family Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 162 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 23. juli 2021

Dette var vårt første besøk på Therino etter sterke anbefalinger.Vi angret ikke,kjempe god mat og drikke.Ypperlig service,kommer garantert tilbake i september.

Takk, Anne Britt Iden N

Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott plass, strand, de som jobber der er bare super søte og flinke, veldig imøtekomme, vi kommer garantert tilbake, Takk til dere,kommer til å savne dere,Takk for denne gang ❤❤

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, karinsQ212GU
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Var der flere ganger i løpet av ferien i fjor og det var like bra mat og god service hver gang! Tusen takk til Leo, Florenc og de andre som står på for at vi skal ha det bra! Fantastisk stemning! Regn med å bli tilbudt en raki el 2!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 26siva
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

En restaurant det er absolutt verdt å besøke. Maten er nydelig og det samme er betjeningen. De vet å sette pris på gjestene og det er full fokus på at alle har det bra. Ligger flott til rett ved stranden.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Hellasvenn
Therino, Ιδιοκτήτης på Therino Family Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2019

Thank you my dear we are happy you get this experience here love you ❤❤

Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Vi har vært her flere ganger og vi er superfornøyd med både mat,service og atmosfære.
Kan ikke besøke Platanias uten å spise på Therino.
Leo leverer

Dato for besøk: september 2019
Takk, kirstily
Therino, Γενικός Διευθυντής på Therino Family Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2019

O la la my friend ❤❤❤thank you soo much

Reisende som så på Therino Family Restaurant, så også på

Har du vært i Therino Family Restaurant? Del dine erfaringer!