“En resturant man må besøke”

Therino Family Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 162 Restauranter i Platanias
Kjøkken: Gresk
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og atmosfære. Beliggenheten ved stranda er fantastisk. Du hører bølgeskvulp mens du nyter maten. Og du blir oppvartet av et herlig vertskap som vet å gjøre besøket minneverdig.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Trond D

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og utrolig vennlig personale. Anbefales både til lunch og middag. Kan være lurt å bestille bord til middag. Ligger på stranden. Anbefales.

1  Takk, KarstenA1
Anmeldt 23. juli 2021

Dette var vårt første besøk på Therino etter sterke anbefalinger.Vi angret ikke,kjempe god mat og drikke.Ypperlig service,kommer garantert tilbake i september.

Takk, Anne Britt Iden N
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott plass, strand, de som jobber der er bare super søte og flinke, veldig imøtekomme, vi kommer garantert tilbake, Takk til dere,kommer til å savne dere,Takk for denne gang ❤❤

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, karinsQ212GU
Anmeldt 29. januar 2020 via mobile enheter

Var der flere ganger i løpet av ferien i fjor og det var like bra mat og god service hver gang! Tusen takk til Leo, Florenc og de andre som står på for at vi skal ha det bra! Fantastisk stemning! Regn med å bli tilbudt en raki el 2!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 26siva

Reisende som så på Therino Family Restaurant, så også på

Har du vært i Therino Family Restaurant? Del dine erfaringer!