Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig lite som skal til for og få 5 av oss. Stedet ligger bra til rett ved stranden, og kort vei til restaurant veien. Men allikevel stille og rolig.

Hotellet er veldig rent og pent. Betjeningen er hyggelig.

Fint basseng med solstoler.

Minuset er litt harde senger og puter. Kunne hatt en vannkoker og litt mere utstyr på kjøkenet.

Klart et sted og besøke igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, larsk305
Anmeldt 7. juni 2019

Kort vei til stranden. Sentralt i Platanias. Hyggelig vertskap og flotte rom. Rent og koselig. Maten som serveres i baren er topp. Du kan få hva du ønsker. Alltid topp service. En gang i uken er det gresk aften og det spares ikke på maten. Et veldig hyggelig sted å bo.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, gurilillh
Anmeldt 16. september 2018

Her er det flott å bo, med et trivelig vertskap. Det er rent og fint og vertskapet er snare til å hjelpe om det er noe. Et trivelig basseng med en liten spiseplass på. Her kan alle føle seg trygge. Kort vei til stranda, inn til sentrum og nå er det kommet en liten butikk helt inntil hotellet for de som ønsker handle.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ivar465
Anmeldt 10. august 2018

Dette koselige hotellet har den hyggeligste betjeningen jeg noen gang har opplevd.

Hotellet er lyst, trivelig og rent. Det ligger sentralt og nær stranden, samtidig som det er skjermet for trafikkstøy etc.

Staben ved hotellet er enestående, og spesielt resepsjonisten, Yoanna, får en virkelig til å føle seg velkommen og verdsatt.

Gresk aften på hotellet anbefales. En herlig kveld med god mat, dans og folkemusikk.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, JanIvarH7
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Jeg og barna mine på 10 og 17 år har hatt en super ferie i Platanias. Vi bodde 14 dager på Rita suites. Herlig og personlig leilighetshotell med perfekt beliggenhet mellom strand og handlegate med mange restauranter. Fin pool med poolbar. Vår ettromsleilighet føltes romslig ut og var absolutt stor nok for tre personer. Litt varmt om natta som eneste minus. Og litt dårlig nett på rommet. Men det viktigste for oss var den gode følelsen av "feriehjem" og den vennlighet som alle på hotellet utstråler! Trygt, velkomnende og veldig reint og ryddig! Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, 829AnnaB829